„Home staging květinářství, které nyní dýchá.“

Světlé a bílé tóny, doplněné strukturou palet a moderním designem v detailech užitných předmětů nutný k chodu prodejny.

„Na tomto projektu je demonstrováno to, že ne každá změna interiéru musí být za statisíce. Interiér nebyl designován, pouze redesignován a refreshován. Jednalo se jen o kosmetické úpravy prodejny, které měly sjednotit styl a pomoci tak značce jako takové. Na projektu jsme chtěli ukázat, že někdy stačí s minimálními úpravami dosáhnout potřebného efektu. Na marketingových produktech spolupracovalo studio TŘI tečky.”

Vycházelo se z nesjednocené firemní identity. Tu bylo potřeba ucelit a vytvořit směr, kterým se prodejna bude nyní ubírat. Vše šlo ruku v ruce s novým interiérem, který je redesignován v duchu přírody a čistých bílých tónů, které podpoří viditelnost prodávaných produktů (hlavně živých květin). Dále jsme do prostoru vnesli nádech něžnosti, který celý koncept doplňuje.

„Celý prostor bylo nutné provzdušnit, prosvětlit a sjednotit. Tato tři pravidla stačila k vytvoření stylu obchodu.“

Hlavním prvkem jsou v prostoru palety. Využili jsme je k vytvoření podstavců květin ve výlohách a k vytvoření nového pláště prodejního pultu. Propojení se projevilo i v grafické stránce květinářství. Došlo k vytvoření nového loga, vizitek, produktových cedulí, popisových cedulí a jiných. V neposlední řadě došlo k inovaci cenovek, které jsou dřevěné s tabulovým nátěrem a křídovým popiskem u produktu.